رونق نسبی خرید و فروش خودرو در بازار تهران
 

وی گفت: با این حال طی هفته جاری بیشترین خریداران خودرو در بازار تهران ، به دنبال خرید خودروهای سواری پارس سال، پژو ۲۰۶ و پراید بودند. 
وی عنوان کرد : در هفته جاری یک دستگاه پراید فول ۱۶۸ میلیون ریال به خریداران عرضه شد، پژو سواری ۲۰۶ تیپ پنج، ۳۶۳ میلیون ریال و پژو صندوقدار وی هشت نیز ۳۷۲ میلیون ریال و خودرو سواری رانا نیز به قیمت ۳۱۵ میلیون ریال خرید و فروش شد. 
شفیعی اظهارداشت: درهفته جاری سواری تیبا در بازار تهران ۲۱۰ میلیون ریال به خریداران فروخته شد، خودرو سواری پژو ۴۰۵ نیز ۲۷۰ میلیون ریال، سواری پارس سال ، خاکستری با استاندارد یورو چهار ۳۴۸ میلیون ریال و رنگ سفید این خودرو به قیمت ۳۴۵ میلیون ریال به خریداران عرضه شد. 
به گفته این فعال بازار خرید و فروش خودرو در این هفته، تندر ۹۰ فول ایران خودرو ۳۴۸ میلیون ریال و تندر فول پارس خودرو نیز به قیمت ۳۵۸ میلیون ریال به خریداران فروخته شد. 
وی یاد آورشد: در هفته جاری قیمت هر دستگاه مگان ۲۰۰۰ فول آپشن دار در بازار ۸۸۰ میلیون ریال قیمت گذاری شد، ضمن اینکه، مگان ۱۶۰۰ و پژو ۲۰۶ تیپ دو نیز در بازار موجود نبود. 
این کارشناس خرید و فروش خودرو افزود: در این هفته خودرو سواری سمند ال ایکس در بازار ۲۷۵ میلیون ریال قیمت داشت و هر دستگاه وانت معمولی دو گانه سوز ایران خودرو ۱۳۶ میلیون ریال و بنزینی آن ۱۲۴ میلیون ریال به خریداران عرضه شد. 
وی قیمت هر دستگاه خودرو سواری مزدا ۳ جدید را در هفته جاری در بازار تهران ۱۲۱ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: خودرو شاسی بلند ای ایکس ۵۵ نیز در این هفته ۲۱۳ میلیون تومان خرید و فروش شد. 
وی، قیمت خودرو شاسی بلند، ایی ایکس ۳۵ شرکتی را در بازار ۱۵۸ میلیون تومان و ایکس ۳۳ ام وی ام چینی را ۶۱ میلیون تومان اعلام کرد. 
شفیعی یادآورشد: در حالی که در هفته جاری ایکس ۳۳ حدود ۶۱ میلیون تومان قیمت داشت، شاسی بلند اسپورتچ کیا ۲۰۱۴ در بازار تهران ۱۴۸ میلیون تومان معامله شد و خودرو شاسی بلند لیفان ایک ۶۰ نیز ۶۹ میلیون تومان به خریداران عرضه شد. 
وی با بیان اینکه مدل صفر خودرو شاسی بلند سوزوکی ویتارا در بازار موجود نیست ، گفت: با این حال خودرو شاسی بلند سانتافه ۲۰۱۴ مبلغ ۱۴۸ میلیون تومان در بازار قیمت داشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 427
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 969
بازدید ماه : 13156
بازدید کل : 462870
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2